Varning - Only For Adults

Innan jag börjar skriva, så vill jag gärna min bror att du ser till att rummet där du befinner dig är tomt. Att ingen ser dig.
Det är mycket viktigt att du är säker på dörren är stängd.


Kolla igen.


Är du klar? Är du beredd?

Jag vill fråga dig, svara för Allahs skull, varför har du stängt dörren? Är du rädd att någon från din familj ser dig medan du ser på dessa skamlösa hemsidor som finns på nätet? Är du rädd att någon upptäcker denna skamfläck som finns i din personlighet och skämmer ut dig?

Min bror:Vet du att du inte är själv nu! Ta en titt på din högra sida och din vänstra sida, vet du att det finns två änglar som vakar över dig och antecknar och ser allt du gör? Vet du att ditt rum nu är fyllt med Shayatin [Djävular]? Den ena gången viskar dem till dig och uppmuntrar dig att fortsätta och den andra så hånar dem och gör narr av dig. Vet du att Han som skapade dina lemmar och kroppsdelar ser dig NU medan du använder de gåvor du fått av Honom i synd?

Jag vet, många otrygga känslor kommer ut från ditt hjärta medan du gör denna förfärliga handlig, du är inte nöjd med vad du gör. Eller hur?

Min bror:Fruktar du Allah eller människor? Har du inte läst vad Allah säger: "SÄG till de troende männen att de skall sänka blicken och lägga band på sin sinnlighet; det leder till större renhet i deras liv. Allah är underrättad om vad de gör."
[An-Nur 23:31]
Så varför fortsätter du?

Min bror:Du har kämpat och ansträngt dig att söka och skriva dessa ord i alla sökmotorer:

Sex - sex movies - sex photos -

Men nu plötsligt har du hamnat i denna blogg. Och mellan dina händer har du detta meddelande. Är detta en slump? Nej, Allah har väglett dig hit till denna blogg och genom den varnar Allah dig. Han ger dig en sista varning så du kan sluta med denna synd och återvända till Honom. Du måste rädda dig själv. Antigen så struntar du i detta meddelande du läser och fortsätter eller stoppar synderna! Men.
Då måste du garantera dig själv att du kommer att leva tills du slutar med denna skamfläck i ditt liv. Och du måste garantera dig att Allah inte kommer att förlama dig medan du ser vad du ser på skärmen!
Du ska veta att detta meddelande kommer vittna emot dig på domedagen, nu när du har läst den.

Min älskade bror: En av dina bröder i synd dog medan han utförde denna handling av skam. Efter att hans familj hade slagit in dörren såg dem deras "ärade" son ligga naken på golvet med skamlösa tidningar bredvid hans halvt ruttna kropp.
Önskar du till dig själv en sådan död?

Du kan säga, Allahs Nåd är mäktigare än allt annat och man kan fortfarande göra Tawbah och ångra sig över ens fel. Sedan är ju detta inte precis Zina [otukt] och alla göra detta och och och . . .

Allt detta är råd från Shaytan. Och man brukar säga:
"Titta inte på hur liten synden är, utan se på hur mäktig den du syndar mot är."

Min bror:Detta korta meddelande kommer från ett hjärta av en bror till dig, en bror i Islam. Jag önskar att detta meddelande hamnar i ditt hjärta och kastar ut Shaytan därifrån. Min bror, det finns ingen lycka i synd och inte heller lättnad. Bara ånger, bekymmer och oro, eller hur?

Du är en förödmjukad slav åt dina luster, begär och impulser.
Se till att ställa dig upp och krossa dessa kedjor som drar dig till synd. Krossa dem genom lydnad till Din Skapare.
Genom att vara bland de rättfärdiga av Allahs älskade tjänare. Beväpna dig med, du'a, stark vilja och Imaan.
Det räcker egentligen för dig att veta att Allah blir väldigt glad av att du ångrar dig och återvänder till Hans Nåd. Älskar du inte Allah? Varför syndar du mot Allah när du älskar Honom?

Min bror:Hur ska man sluta? Efter att du har lämnat synden och återvänt till Allahs Nåd så är det du'a som gäller för dig. Be Allah att Han ska se till att dina lemmar och kroppsdelar endast används i Hans dyrkan och under Hans välbehag. Be Allah att Han ska sända soldater av Hans soldater till dig så dem kan hjälpa och underlätta för dig din seger över din lust.
Säg till Allah: "Allah, min Herre, min Skapare, jag klagar över mina svagheter och Du ya Allah är Den som är Starkare Alltid..." Berätta för Allah dina problem i din bön... berätta att du är svag. Det finns ingen vilja eller styrka som går igenom utan Allahs vilja min bror. La Hawla Wa La Quwatta Illa Bellah.

Slutligen min älskade bror: Glöm inte mig i din du'a, kanske Allah genom mig väglett dig. Var du med en orsak till att någon annan lämnar synden!
Älskar dig för Allahs skull.


Kommentarer
Postat av: replicant

var inte profeten muhammed Pedofil ?



fin religion detta haha patetiskt.



snälla äckliga muslimer lämna vårat land, vi vill inte ha något med er pedofil religion att göra.

2009-01-30 @ 16:41:33
Postat av: Nilufer

Mashalla !!!

Mkt bra skrivet =)

2009-02-01 @ 13:30:27
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0