SVAR TILL "REPLICANT"

Hej!

Jag hoppas att DU mår bra?  (för det verka inte så:()

Jag undrar varför du besöker min blogg och skriver påhittade saker, du attackerar vår kära Profet Muhammed (savs) och kallar muslimer för pedofiler! Inte nog med all påhittad skit som du kommer med utan du KALLAR MUSLIMER ÄCKLIGA OCH BER OSS LÄMMNA SVERIGE (ert land säger du)

Sverige styrs av demokrati och vi blev mottagna att bosätta i detta land. Dessutom har du svenskar som konverterat till Islam (Alhamdulillah, Tack till Gud!) Som jag sa FOLKVALD STYRE som gav oss uppehållstillstånd. DU och SÅNNA SOM DU är som VIRUS!  Du är skamm för ditt eget folk, du är ett virus som försöker sprida sig och smutsa ner andra människor.

Du är en individ fylld med hat som är ute efter bråk och du tror att jag ska svara med samma metod! Men NEJ, jag sjukner inte så lågt som du gör!  DU FÅR GÄRNA LÄSA OM ERA BISKOPAR OCH PRÄSTER SOM UTNYTTJAR SMÅBARN SEXUELLET SEDAN KAN DU ÅTERVÄNDA MED EN KOMMENTAR! DU HITTAR INTE EN IMAM (MUSLIMSK PRÄST) SOM UTNYTTARJ BARN PÅ NÅGOT SÄTT, KNAPPAST SEXUELLT!

VILL INTE DÖMMA UT DIG OCH BRÅKA EFTERSOM DU KANSKE ÅNGRAR DIG OCH SÄGER TROBEKÄNELSEN OCH BLIR FÖRLÅTEN FÖR ALLA FEL OCH MISSTAG DU GJORT.


FÖR MER INFORMATION OM ISLAM OCH FRÅGOR KAN DU ÅTERKOMMA TILL MIN BLOGG!




MED VÄNLIG HÄLSNING

MUSLIM

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jaha, vad synd :( Jag bor i Göteborg, du då ?

2009-01-30 @ 18:22:00
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg, fortsätt !! masallah <3

2009-01-30 @ 19:18:20
Postat av: Isabell

Heej, jooda det går bra.. Har vart lite dålig på att uppdatera bara:) Har hänt lite saker..Men det går sakta men säkert framåt:) Sjda?

2009-01-30 @ 20:23:06
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: H

Salaam!

Halkade precis in på din blogg via någonannans. Kul o se att du skriver om Islam. Fortsätt med din grej

2009-01-30 @ 20:36:46
Postat av: F

Salaam Syster.

Du har en jättefin blogg, men jag måste bara kommentera detta inlägg.

Det var inte rätt av dig att uttrycka dig på det sättet du har gjort här. Det ligger inte i vår natur(muslimer) att visa att vi är överlägsna folk eller att döma. Det är bara Allah (subahana wa ta'aala) som har rätt att döma. Vår uppgifter är att rensa missförstånd och missuppfattningar inom islam. Och hur ska vi visa att vi är en fredlig religion när vi skriver saker som "DU FÅR GÄRNA LÄSA OM ERA BISKOPAR OCH PRÄSTER SOM UTNYTTJAR SMÅBARN SEXUELLET ...."



Syster detta är bara en påminnelse och jag är inte här för att döma dig men bara påminna om att vi muslimer måste agera på rätt sätt för att sprida vår religion rätt. Islam är PERFEKT, tyvärr så är muslimer inte det. Det bästa sättet att sprida islam på rätt sätt är att visa vad religionen står för genom goda handlingar.

2009-02-01 @ 01:31:16
URL: http://silentsunlight.devote.se
Postat av: Dediic

Salaam syster......





Kan säga så här att vi som muslimer ska inte hoppa på någon vad än de säger till oss om våran religion Allah finns där för att sedan straffa de som valde den vägen som e fel. Jag säger masallah till denna blogg och tycker att du skall fortsätta med den. Men att i framtiden tänka på att inte ta upp diskutioner med folk på detta sätt utan att sätta dem på jorden på ett bra och förståelgit sätt. Som personen innan mig säger Islam är Perfekt om vi läser Kor'anen på ett rätt sätt alltså inte bara rakt igenom utan mellan raderna med för att kunna tänka efter varför saker och ting står som de gör, men vi muslimer e de som inte gör de, därför blir vi behandlade som vi gör och behandlar varandra som vi gör.

2009-02-02 @ 15:41:56
URL: http://swefeste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0