Godhet mot föräldrar


För mig personligen är mina föräldrar det värdefullaste jag har och jag älskar de mer än mig själv. Visst kan även de göra fel ibland, vilken människa gör inte fel, men man ska ha tålamod och respektera dem alltid. Det finns en hel del barn som bråkar med sina föräldrar och inte nog med det utan de misshadlar dem och i värsta fall dödar de sina kära föräldrar. Audubillah!

Här kan ni se en kort film  "Godhet mot föräldrar" som är SVENSK-TEXTAD! Texten går snabbt ibland men PAUSA gärna för att hinna läsa allt!






HAR NI LÄRT ER NÅGONTING NYTT EFTER ATT NI TITTAT PÅ FILMEN? KOMMENTERA GÄRNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag

2009-01-15 @ 13:10:12
URL: http://mayraochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0