Till mina bosniska bröder och systrar!

Upitan je imam Malik sta misli o ljudima koji slusaju i sviraju muziku, kazao je ako ima takvih to su onda najgori ljudi. DOsao mu je covjek i upitao ga je o Imamu o Maliku kakav je sta Islama kada je u pitanju muzika? Kazao mu je Imam Malik sada ces ti sam sebi dati fetwu! Imam Malik kaze: Na sudnjemu Danu ce biti istina i zablud jel tako? Kaze ovaj covjek Da tako je Kaze imam Malik ponovo: Na kojoj ce strani biti Kur'an? Covjek odgovori Kur'an ce biti na istini! Upita Imam Malik ponovo a na kojoj strani ce biti muzika? Covjek odgovori na strani zablude. E kaze Imam Malika istina ce u Dzennet a zabluda u Dzehennem.



Posto vidim i cujem koliko nasi bosnjaka, brace i sestara muslimana, jedva cekaju ove sejtanske koncerte! Reklamiraju na bloggovima svojim, ne samo vlahe one vec i ove nase sjetanske pjevace. Znam da se mnogi nece sloziti samnom po ovom pitanju ali kome pridapa jedan Dino Merlini ili Halid Beslic, jesu li to dzamiski golubovi? Ne tako mi Allah dz.s ne! Allahu swt upucuje koga hoce a prevdeno ostavlja u zabludi koga On swt hoce.
Mozda ova moja prouka nece promjeniti stav kod mnogi muslimana po ovom pitanju, MOJE JE DA OPOMINJEM A ALLAH SWT UPUCUJE KOGA ON DZ.S. HOCE!

Na kraj krajeva na sudnjem danu cu te vidjeti  snimak kada ste citali ovu moju porku!

MUZIKA JE HARAM!

Es Selamu Alejkum


Kommentarer
Postat av: bosanac

samo da znas, Bosna nije muslimanska drzava niti je ikad bila..ja sam musliman, ali nebi nikad htijeo da Bosna bude samo muslimanska..imalo je dosta pravoslavaca i katolika koji su se borili za Bosnu i koji su ginuli za nju, dok su masa muslimana otisli u sigurnost pa sada pricaju o ratu i Bosni. Normalno, sto se tice cetnika i ustasa, mrzim ih i njih ce Bog kazniti..i svaki katolik ili pravoslavac iz Bosne koji se smatra kao nesto drugo, tj srbin ili hrvat, nek idu iz Bosne..Ali kao sto sam rekao, veliki dio njih se smatraju kao Bosanci, i za mene ce biti jednako Bosanci kao i muslimani..a to sto pises da je muzika zabluda, u to nevjerujem. Jel u islamu ima dosta muzike, pjevaju se ilahije i kaside.. a to sad da ce nas bog sviju kaznuti ako slusamo Halida ili Merlina ni u to nevjerujem. ja mislim da je toliko tesko biti cist po pravilu Islama, ili bilo koje vjere..svaki covjek grijesi, i ti si sto posto grijesio,i sutra kad nam bude sudnji dan, bog ce gledati kolike su nam greske bile..pjevati,smijati se, uzivati u zivot koji nam bog dao, nije grijeh..ali mrziti, ubijati to jeste..Mi bosanski muslimani, nismo arapi ili talibani..Niti smo ikad bili, njihov nacin vjere u Boga, je radikalno..ubijati druge, izvrsavati samoubistva da mozes ubiti druge, na silu drugog uciti sta je Islam, to je haram veliki..

PS. Ja sam bosanac, musliman, vjernik.

2009-02-12 @ 04:17:11
Postat av: Svar till bosanac

Selamu Alejkum! Svi ljudi grijese, a Allah dz.s. voli ljude koji se kaju! Ne znam gdje si ti na ovim bloggu vidjeo da ima mrznje prema drugima? Koliko sam ja svjestan znam da nema bila sta protiv drugi!



Sto se tice muzike trebao bio dragi brate znati bolje jer kazes da si vjerink. Vecina ulemme je rekla DA JE SVA MUZIKA HARAM cak i ilahije i kaside sa muzikom! Dok je jedan mali dio ulemme rekao da su ok Ilahije i kaside sa muzikom. Dokazi su mnogi da je muzika strogo haram i ja se slazem sa vecim dijelom ulemme da je muzika sva haram!



Sigunrno znas koje imam Malik rhm bio, jedan od cetri mesheba ehlu sunneta wel dzemata. On je rekao:



Upitan je imam Malik sta misli o ljudima koji slusaju i sviraju muziku, kazao je ako ima takvih to su onda najgori ljudi. DOsao mu je covjek i upitao ga je o Imamu o Maliku kakav je sta Islama kada je u pitanju muzika? Kazao mu je Imam Malik sada ces ti sam sebi dati fetwu! Imam Malik kaze: Na sudnjemu Danu ce biti istina i zablud jel tako? Kaze ovaj covjek Da tako je Kaze imam Malik ponovo: Na kojoj ce strani biti Kur'an? Covjek odgovori Kur'an ce biti na istini! Upita Imam Malik ponovo a na kojoj strani ce biti muzika? Covjek odgovori na strani zablude. E kaze Imam Malika istina ce u Dzennet a zabluda u Dzehennem.





Dragi brate sad ono najvaznije NEMA NISTA STO SE ZOVE BOSANSKI MUSLIMANI, ARAPSKI MUSLIMANI, TURSKI MUSLIM, SVEDSKI MUSLIMANI ITD... VEC SVI SU MUSLIMANI BRACA, On koji su na menhedzu Reshula savs.



Ja nigdje nisam vidjeo da se sprovodi neka sila ovde na bloggu. Posto ti to tvrdis de mi pokazi gdje je??





Govor Uzvišenog Allaha, u kojeg nema sumnje





63. Zar oni ne znaju da onoga koji se suprotstavlja Allahu i Poslaniku Njegovu ceka vatra džehennemska, u kojoj ce vjecno ostati? To je ruglo veliko! (At-Tawba )



Mene ne interesuje koje se bori u ime nekog mimo u ime Allaha swt, jer vjernici sve rade u ime Allaha dz.s, to bi ti kao vjernik trebao znati.



Ti par srba i hrvata sto su se borili pod zastavom Bosne u cije su se oni ime borili? Ako se nisu u ime Allah dz.z borili onda je beskorisno dijelo njima to. (KO ALLAHU PRIPISE DRUGA POCNIO JE SHIRK, KO UMRE A NE POKAJE SE OD SIRKA ZAUVIJEK CE U DZEHENEM! TO ALLAH SWT KAZE A NE JA!)



Ako Allah swt bude htjeo sviju njih ce On swt uputit u Islam!



Drgai brate covjek moze biti jedno od dvoje, VJERNIK ili NEVJERNIK, nema nista trece! Muslimani su vjernici jel tako? Allah swt je prokleo nevjernike tako da mi nemamo pravo da njih volim i da ih branimo!



Nisu nasi bosnjaci ubili 250 000 bosanski muslimana jelda? Znam da nisu svi krivi nevjernici za taj genocid u Bosni ali jesu ljudi od njihovog naroda, pa nek oni tamo sa svojima rasciste to.



Da su nasi muslimani uradili njima sta su oni nama mi se onda njih odricemo. Mi muslimani smo na strani pravde a ne neprevde!





Postovani brate za sebe kazes da si vjernik musliman i predpostavljam da obavljas 5 vakat namaza jer bez covjek nije musliman.



Ako imas jos koje konkretno pitanje samo pitaj brate.



Govor Uzvišenog Allaha, u kojeg nema sumnje





119. O vjernici, bojte se Allaha i budite s onima koji su iskreni! (At-Tawba )







Esselamu Alejkum

2009-02-12 @ 06:58:01
URL: http://bismillah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Selam .. nema nista posebno a kod tebe?:)

2009-02-12 @ 17:59:31
URL: http://liija.blogg.se/
Postat av: SVAR

ANONYM: We alejkkumusselam! Nema nista kod mene..malo bloggam ska dra träna snart itd. Odkale si inace?

2009-02-12 @ 18:10:26
URL: http://bismillah.blogg.se/
Postat av: Milla.

Selamu Alejkum!

Jag tycker verkligen om den här bloggen. En fin fredag på dig.

Amila

2009-02-13 @ 00:16:07
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0