Svar till Bosancheros

Hvala ti sto si se potrudila da dadnes odgovor.. Ipak sam malo zbunjen. Nemogu bas da shvatim logiku.. po tvom odgovoru znaci da covjek i dragi Allah.dz.s imaju isto moc ako pusti neku slobodu covjeku.. Razumijes? Tuse stvara konflikt ako covjekov utjecaj je isti kao boziji. Ovo je jedan od pitanja sto do sada nisam nikako dobio lahak odgovor i dosta je komplikovano.. Hvala na blog.. Selam!



ODGOVOR:
Selamu Alejkum!  Sejtan je tu brate da nas zavodi na grijeh i da nas uputi pogresnim putem, BE STRONG, NEDAJ SE!! Sve sumnje te sto imas su od sejtana koji zeli da te odvede u zabludu. Ahi mi slijedimo Kur'an i Sunnet Poslanikov, to nam je dovoljno. Ne mora covjek sve shvatit svojom logikom da bi povjerovao...

Allahu dz.s niko nije jednak! Allah dz.s. je JEDINI BOG KOJI NEMA SUDRUGA! Nema covjek mocu ni blizu Allahove dz.s.  Uzviseni Allah swt sve zna, covjek ne zna, Allah swt je stvorio covjeka da samo da robuje Svemogucem Stvoritelju Allahu dz.s. Allah swt poznaje nasu sudbinu a mi je ne poznajemo. Do nas je da robujemo Allahu dz.s. i da idemo pravim putem, imamo slobodnu volju i razum. Procitaj Kur'an i tefsir ako imas (tumacenje Kur'ana od Ibn Kesira) Sve ce ti biti jasnije ahi moj! 
Ja te savetujem da se obratis nekom daiji, koji je ucen covjek jer on ti moze to puno bolje objasnit nego ja. Kaze Allah swt: "Nisu isti oni koji znaju i oni koji ne znaju."
Postavi pitanje na ovim stranicima dawetskim za kompletniji odgovor od islamski ucenjak iz Bosne!

www.studio-din.com

www.minber.ba

Garantujem ti da ces dobit jasan odgvor sa dokazima!

Dodaj me na msn: [email protected]                       LAKSE JE PRICATI DIREKTNO!


Es Selamu Alejkum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0