Pogledaj sta CETNIK govori!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja kazem, nisam neki veliki vjernik... Ali na drugu stranu, svak je svoja osoba, ja se ne bunim i nikoga ne tjeram da radi kao ja a ocekujem isto. Dovoljno sam odrasla i zrela i iskusna da znam neke stvari sama povezati :) Sto se muzike tice mislim da je to najmanja greska nasheg svijeta danas, mada ima muzike danas koju treba zabraniti - najvishe zbog glupih tekstova... ali sam uvijek gledala vjeru kao nesto individualno svak bira svoj put. I opet kazem vrijeme je danas drugacije iako se vjera ne mijenja ja ipak volim svoj zivot sa muzikom i plesom i volim svoj rösträtt i da mogu da radim sta mi je cheif, tako reci, i da mi niko nema pravo ni pisnut. Valjda sam odgojena tako :)

Inace radim u bolnici, zavrsila sam gradjevinu na Chalmers sad studiram literaturu i svedski :)

2009-02-13 @ 15:53:55
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Isabell

Jaa, ja vet:( ja ska komma igång igen.. Hr sagt det flera gånger, men ja har vart sjuk o är det fortfarande och så.. Men ja lovar att börja skriva igen.

2009-02-13 @ 18:47:03
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dabogda crko :S jest glup taj cetnik :S



- gdje vise ima dzamija tu ljepsi je grad :)

2009-02-15 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0